Ukraina



Ukraina- jedna z najbardziej charakterystycznych nacji w grze. Każda jednostka tego kraju jest zupełnie inna od wszystkich dostępnych w grze. Główną siłą Ukrainy są doskonali strzelcy- serdiucy, którzy po kosztownych ulepszeniach są nie do pokonania dla większości państw przy dłuższych grach. Wśród konnicy ciekawymi jednostkami są hetmani. Ten jeździec jest niezwykle silny, jednakże potrzebuje ogromnych ilości surowców na utrzymanie go. Chłopi jako, że czują niezwykłą chęć wolności, jako jedyni w grze nie przejdą na stronę przeciwnika, wolą zginąć. Wyjątkiem jest przejęcie kopalni z górnikami w środku. Ukraina jest najsilniejszym państwem w grze, jeżeli gramy bez XVIII wieku. Jest świetna na każde gry z okresem pokoju, poza rozgrywkami z artylerią, gdzie europejskie państwa mogą sobie poradzić z silnymi Ukraińcami.

Screeny:

Kliknij miniaturkę aby obejrzeć

Cossacks

Cossacks

Cossacks

Cossacks

Cossacks


Opis jednostek:

Serdiuk- najsilniejszy strzelec XVII wieku. Bardzo tani i szybki w werbunku. Jednak potrzebuje ogromnej ilości surowców, aby z poziomu najniższego dojść do granicy siły wystrzału- 78. Niskie ceny pierwszych baraków sprawiają, że bardzo łatwo na 5000 10 PT można wystawić sporą armię serdiuków.
Pop- prawosławny duchowny, który efektywniej leczy rany niż księża katoliccy. Każdorazowo zwraca 7 punktów wytrzymałości.
Sich Cossack (Kozak Siczowy)- niesamowicie szybki jeździec nadający się do niszczenia gospodarki przeciwnika. Bardzo biegły w sztuce wojennej, mimo że jest zaliczany do lekkiej jazdy całkiem dobrze sobie radzi w zwarciu. Jednak czas rekrutacji i ceny modernizacji są zbyt drogie, aby go hurtowo werbować. Kozaków siczowych robi się pod koniec okresu pokoju na zasady nazwane: „20pt Ukra” a także do gier z artylerią na 30 minut pokoju.
Register Cossack (Kozak Rejestrowy)- konny ukraińskiej armii, który ma najszybszy okres rekrutacji. Jest wytrzymały, jednak aby był lepszy należy sporo w niego zainwestować. Przydatny do większości gier Ukrainą, od 0 pt do 30 minut okresu bez walki, a także na miliony surowców początkowych. W zdecydowanej większości przypadków podczas walk służy nie do atakowania na wroga, a jedynie do ochrony nacierających serdiuków, przyjmują wtedy na siebie ogień samopałów i muszkietów przeciwnika.
Hetman- elitarny dowódca konny. Nie tworzy oddziałów, lecz walczy w pojedynkę z innymi kawalerzystami. Ogromna siła oraz wytrzymałość są zaletami tego żołnierza. Jednak czas werbunku oraz koszty utrzymania są nieopłacalne, aby najmować ich większą ilość. Modernizacje także należą do najdroższych. Potrzebuje żołdu stałego, aby walczyć, gdy zabraknie nam złota, jest całkowicie nie przydatny, gdyż odmawia walk, lecz się nie buntuje.
line

Logowanie

Kto przegląda

W tej chwili stronę przegląda 0 użytkowników i 8 gości.