Informacje i Regulamin I Otwartych Mistrzostw Polski Cossacks 3

Informacje Ogólne:

1. Mistrzostwa Polski Online Cossacks 3 są pierwszym turniejem ogólnokrajowym o randze mistrzowskiej rozgrywanym w sieci.

2. W turnieju może wziąć udział każda osoba posiadająca konto w grze Cossacks 3 i posługująca się językiem polskim lub będąca obcokrajowcem wpisanym do składu któregokolwiek polskiego klanu.

3. Do turnieju mogą zostać zaproszeni zagraniczni gracze, których ilość będzie stanowiła max. 25% wszystkich uczestników turnieju.

4. Organizator turnieju: [GP]Warren

5. Organizatorzy pomocniczy: [GP]Konda, [PKS]Mad, [-WN-]Robtre

6. Streamerzy i komentatorzy: [GP]Konda, [PKS]Mad, [GP]Prosty_Gra

7. Grafik: L[E]T


Zapisy – Rejestracja:

1. Formularz rejestracyjny znajduje się pod tym adresem: https://goo.gl/forms/1LUyG5SFHdvs4JWh2 (rejestracja została zamknięta!)



Harmonogram Mistrzostw:

1. Turniej rozpoczyna się 13 maja 2017 roku pierwszymi meczami fazy eliminacyjnej. Harmonogram znajdziesz tutaj: http://kozacy.org/cossacks/faza-grupowa

2. Czas trwania turnieju jest uzależniony od liczby zgłoszonych zawodników do mistrzostw.


Nagrody:

1. Medaliści otrzymają grawerowane puchary z informacją o zajętym miejscu na Mistrzostwach oraz wyróżnienia w formie dyplomów od zespołu Kozacy.org oraz gratyfikacje finansowe. Zwycięzca - 150,00 PLN, srebrny medalista - 100,00 PLN oraz brązowy medalista - 50,00 PLN.

2. Zawodnicy z miejsc 4-8 otrzymają DLC: Guardians of The Highlands.

3. Wśród wszystkich uczestników turnieju zostaną rozlosowane również upgrade'y standardowej wersji Cossacks 3 do wersji Deluxe Edition.


Struktura Mistrzostw:

1. Turniej składa się z dwóch faz: fazy grupowej oraz fazy pucharowej (finałowej).

2. W fazie eliminacyjnej wystąpią gracze o mniejszej liczbie punktów (lub bez punktów) rankingu portalu Kozacy.org znajdującego się pod adresem: http://forum.kozacy.org/2anking-indywidualny-i-druzynowy-cossacks-3-koza... – 2 najlepszych zawodników każdej grupy awansuje do fazy finałowej.

3. W fazie finałowej do swoich mniej doświadczonych kolegów dołączy grono rozstawionych zawodników, których ilość punktów w rankingu Kozacy.org jest najwyższa. W zależności od liczby zapisanych graczy, będzie to od 4 do 16 zawodników.

4. Faza eliminacyjna jest podzielona na 3/4 osobowe grupy, z której 2 zawodników z największą liczbą punków awansują do następnej fazy, natomiast faza finałowa rozgrywana jest w trybie drabinki turniejowej (play-off) – tj. zwycięzca przechodzi dalej, przegrany odpada z mistrzostw. Grupy i drabinka I Otwartych Mistrzostw Polski są dostępne pod adresami:
==> http://kozacy.org/cossacks/faza-grupowa
==> http://kozacy.org/cossacks/faza-finalowa



Faza Grupowa:

1. Jest pierwszą fazą turniejową Otwartych Mistrzostw Polski Cossacks 3 Online.

2. Zasady uczestnictwa w tej fazie są opisane w dziale: „Informacje Ogólne”.

3. Faza eliminacyjna rozpoczyna się 13 maja 2017.

4. Faza eliminacyjna jest podzielona na 3 /4 osobowe grupy, z której 2 zawodników z największą liczbą punków awansują do następnej fazy.

5. Wykaz grup i meczów fazy eliminacyjnej jest dostępny pod adresem: http://kozacy.org/cossacks/faza-grupowa

6. Mecze rozgrywane są w systemie 1v1 BO3. Składają się z 2 lub 3 potyczek. Pierwsza potyczka rozgrywana jest na zasadach pierwszego zawodnika (gospodarza), druga potyczka rozgrywana jest na zasadach drugiego zawodnika (gościa). W przypadku remisu istnieje konieczność rozegrania dogrywki.

Zasady dogrywkowe są wybierane spośród zasad puli dogrywkowej fazy eliminacyjnej (poniżej). Gracze eliminują po kolei wszystkie zasady, aż zostaną jedne na które rozegrają dogrywkę. Eliminację zasad wybiera pierwszy gracz (patrz. pkt 7)

7. Punkty otrzymane za wyniki: 2-0 - 3 pkt; 2-1 -pkt; 1-2 - 1 pkt; 0-2 - 0pkt.

8. Główna pula zasad, spośród której gracze mogą wybrać swoje zasady meczów fazy eliminacyjnej.

a) Pora Roku:
- tylko lato

b) Kształt Mapy:
- ląd, kontynent lub morze wewnętrzne

c) Ukształtowanie Terenu:
- równina, niziny lub wyżyny

d) Ilość Surowców:
- 1000 lub 5000

e) Ilość Minerałów:
- mało, średnio lub dużo

f) Opcje Startowe (chłopi):
- tylko domyślnie

g) Balon:
- domyślnie lub brak balonu

h) Artyleria:
- domyślnie, droga artyleria lub brak artylerii

i) Czas pokoju:
- 0, 10, 20 lub 30 minut czasu pokoju

j) Przejmowanie:
- domyślnie, bez przejmowania chłopów lub bez przejmowania chłopów i ratuszy

k) XVIII Wiek:
- tylko domyślnie

l) Market:
- tak lub nie

m) Centrum Dyplomatyczne:
- tak lub nie

n) Nacje:
- dowolne nacje (free nation), takie same nacje dla obu graczy (same nation), dowolne nacje OP, dowolne nacje NP lub nacje losowe dla obu graczy (random nation).

9. Pula zasad dogrywki eliminacyjnej:

Nacje OP (tzw. Power/OverPower): Ukraina, Turcja, Algieria, Prusy, Dania, Bawaria, Saksonia, Rosja, Polska, Szkocja

Nacje NP (tzw. NoPower): Wszystkie inne

Bezwzględny zakaz wyboru Szkocji o ile przeciwnik nie posiada tej nacji!

10. Wykluczanie się zasad:

Zasady gracza pierwszego i zasady gracza drugiego muszą się od siebie różnić co najmniej jednym z poniższych elementów - nie dotyczy dogrywki:

a) czas pokoju
b) ilość surowców
c) ustawienia marketu lub centrum dyplomatycznego

11.Wyłonienie zwycięzcy pojedynku:

a) Wygrywa gracz, który przed 60 minutą gry doszczętnie pokona swojego przeciwnika i ukaże mu się komunikat o zwycięstwie w grze. W przypadku gry na 30 minut czasu pokoju, zwiększamy ten czas do 80 minut.

b) Wygrywa gracz, który po upływie 60 minuty gry będzie miał więcej punktów na swoim koncie. (liczy przy nicku podczas trwania rozgrywki). W przypadku gry na 30 minut czasu pokoju, zwiększamy ten czas do 80 minut.



Faza Finałowa:

1. Jest drugą fazą turniejową Otwartych Mistrzostw Polski Cossacks 3 Online.

2. Zasady uczestnictwa w tej fazie są opisane w dziale: „Informacje Ogólne”.

3. Faza finałowa rozpoczyna się około 7 dni po zakończeniu fazy eliminacyjnej.

4. Faza finałowa jest rozgrywana w trybie drabinki turniejowej (tzw. play-off) – tj. zwycięzca przechodzi do dalszej części fazy finałowej.

5. Drabinka Play-off fazy finałowej jest dostępna pod adresem: http://kozacy.org/cossacks/faza-finalowa

6. Do 1/4 turnieju mecze rozgrywane są w systemie 1v1 BO3. Składają się z 2 lub 3 potyczek. Pierwsza potyczka rozgrywana jest na zasadach pierwszego zawodnika, druga potyczka rozgrywana jest na zasadach drugiego zawodnika. W przypadku remisu istnieje konieczność rozegrania dogrywki.

Od 1/4 turnieju mecze rozgrywane są w systemie 1v1 BO5. Składają się z 4 lub 5 potyczek, ew. w przypadku wyniku 3:0 mecz składa się z 3 gier. Pierwsza i trzecia potyczka są rozgrywane na zasadach pierwszego zawodnika, druga i czwarta potyczka rozgrywana jest na zasadach drugiego zawodnika. W przypadku remisu istnieje konieczność rozegrania dogrywki.

Zasady dogrywkowe są wybierane spośród zasad puli dogrywkowej fazy finałowej (poniżej). Gracze eliminują po kolei wszystkie zasady, aż zostaną jedne na które rozegrają dogrywkę. Eliminację zasad wybiera pierwszy gracz (patrz. pkt 7)

7. Pierwszym zawodnikiem pary jest zawsze gracz będący wyżej w drabince play-off.

8. Główna pula zasad, spośród której gracze mogą wybrać swoje zasady meczów fazy eliminacyjnej.

a) Pora Roku:
- tylko lato

b) Kształt Mapy:
- ląd, kontynent lub morze wewnętrzne

c) Ukształtowanie Terenu:
- równina, niziny lub wyżyny

d) Ilość Surowców:
- 1000 lub 5000

e) Ilość Minerałów:
- mało, średnio lub dużo

f) Opcje Startowe (chłopi):
- tylko domyślnie

g) Balon:
- domyślnie lub brak balonu

h) Artyleria:
- domyślnie, droga artyleria lub brak artylerii

i) Czas pokoju:
- 0, 10, 20 lub 30 minut czasu pokoju

j) Przejmowanie:
- domyślnie, bez przejmowania chłopów lub bez przejmowania chłopów i ratuszy

k) XVIII Wiek:
- tylko domyślnie

l) Market:
- tak lub nie

m) Centrum Dyplomatyczne:
- tak lub nie

n) Nacje:
- dowolne nacje, takie same nacje dla obu graczy lub nacje losowe dla obu graczy.

9. Pula zasad dogrywki finałowej:

Nacje OP (tzw. Power/OverPower): Ukraina, Turcja, Algieria, Prusy, Dania, Bawaria, Saksonia, Rosja, Polska, Szkocja

Nacje NP (tzw. NoPower): Wszystkie inne

Bezwzględny zakaz wyboru Szkocji o ile przeciwnik nie posiada tej nacji!

10. Wykluczanie się zasad:

Wszystkie zasady gracza pierwszego i zasady gracza drugiego muszą się od siebie różnić co najmniej jednym z poniższych elementów - nie dotyczy dogrywki:

a) czas pokoju
b) ilość surowców
c) ustawienia marketu lub centrum dyplomatycznego

11.Wyłonienie zwycięzcy pojedynku:

a) Wygrywa gracz, który przed 60 minutą gry doszczętnie pokona swojego przeciwnika i ukaże mu się komunikat o zwycięstwie w grze. W przypadku gry na 30 minut czasu pokoju, zwiększamy ten czas do 80 minut.

b) Wygrywa gracz, który po upływie 60 minuty gry będzie miał więcej punktów na swoim koncie. (liczy przy nicku podczas trwania rozgrywki). W przypadku gry na 30 minut czasu pokoju, zwiększamy ten czas do 80 minut.


Wszystkie pytania, sugestie, problemy i zażalenia kierujemy bezpośrednio do organizatora Mistrzostw Polski via e-mail (warrengda@gmail.com) lub via Steam (Cossacks 3 - Mistrzostwa Polski).

line

Logowanie

Kto przegląda

W tej chwili stronę przegląda 0 użytkowników i 2 gości.