Cossacks MOD1 - opis modyfikacji

Jest jeden czynnik, który determinuje sukces gry - ilość grających. W przypadku Kozaków chodzi przede wszystkim o scenę multiplayer i niesamowitą grywalność.
Rozpoczynamy serię artykułów o modyfikacjach Cossacks. W tej odsłonie opiszemy MOD1

Czytaj dalej - Opis MOD1

Jak to zazwyczaj przy takich grach bywa, szybko pojawiła się grupa entuzjastów, którzy zaczynają tworzyć mapy oraz modyfikacje. Ilość modyfikacji Kozaków jest raczej skromna, ale każda z nich jest niepowtarzalna. Dlatego chciałbym zapoczątkować krótki cykl o modach, poczynając od pierwszego dużego moda, co więcej chyba jedynego w dziejach branży komputerowej (chociaż ręki sobie nie dam odciąć), który był dodawany do pudełkowej wersji gry - Mod1 autorstwa Shauna "Baddoga" Fletcher'a.
Jak rozpoznać osobę grającą na tym modzie? Przede wszystkim po wersji gry, która oznaczona jest jako M1.35.
Co takiego wprowadza modyfikacja? Lista zmian jest raczej przydługawa i dotyczy balansu gry w rozgrywce wieloosobowych. Mod nie zyskał sobie wielkiego uznania, ale z uwagi na dodanie kilkunastu jednostek stał się miłą odskocznią od tradycyjnych rozgrywek. Co ważniejsze, stał się podstawą pod większość liczących się modyfikacji Kozaków, jakie miały się pojawić w późniejszym czasie. Pełen opis modu znajduje się na forum - w tym temacie.

Plik został zamieszczony przy witrynie www.kozacy.org, więc nie grozi jego zniknięcie. Odnośnik znajdziecie w dziale download (mody), na forum oraz poniżej:
http://kozacy.org/cossacks/modyfikacje-cossacks -> Mod1

Cichor

line

Logowanie

Kto przegląda

W tej chwili stronę przegląda 0 użytkowników i 0 gości.