Algieria



Algieria to najbardziej specyficzne państwo we wszystkich częściach serii Cossacks.
Charakteryzuje się bardzo tanimi jednostkami, budynkami i kosztami modernizacji. Grając tym krajem należy dążyć do jak najszybszego rozstrzygnięcia pojedynku na swoją korzyść, gdyż w miarę upływu czasu jej szansę na wygraną maleją. Popularną taktyką stosowaną podczas gry tą nacją jest rekrutowanie masy łuczników z koszar.
Żadna z jednostek nie ma pancerza, przez co bardzo łatwo stają się ofiarami dział wielolufowych nacji zachodnich. Algieria nie posiada w swoim asortymencie wielolufek oraz fregat XVIII wiecznych i Victorii. Na morzu grając tym krajem należy walczyć Szebekami, które są odpowiednikiem fregat państw zachodnich.

Screeny:

Kliknij miniaturkę aby obejrzeć

Cossacks

Cossacks

Cossacks

Cossacks

Cossacks


Opis jednostek:

Pikinier- trzon armii algierskiej oraz najlepsza jej jednostka. Nie mają pancernych zbroi w przeciwieństwie do żołnierzy europejskich. Pikinierzy są świetni na każde zasady od 0pt do 30pt. Mogą tworzyć formacje 15,36,72,120 oraz 196-osobowe.
Lekki piechur- jednostka lekkiej piechoty, przydaje się do szybkich ataków na przeciwnika, zwłaszcza na początku rozgrywki, gdzie można korzystać z przewagi liczebnej tych żołnierzy. Jest to jednak jedna z najsłabszych jednostek w Cossacks. Piechurzy mogą tworzyć formacje, po przybyciu na miejsce oficera oraz dobosza.
Łucznik- tę jednostkę strzelającą można określić jako bardzo słabą w pojedynkę, a niebywale silną w grupie. Jako, że rekrutacja trwa nadzwyczaj szybko, łucznikami można dosłownie zalać wroga. Mogą niszczyć i palić budynki za pomocą płonących strzał. Podobnie jak poprzednie jednostki łucznicy także mogą tworzyć formacje. Tych żołnierzy szkoli się zazwyczaj na 0pt, ale także na 20pt jako osłona dla atakujących strzelców.
Mameluk- elitarny jeździec armii tego kraju Afryki Północnej. Ze względu na wyjątkową wytrzymałość jest zaliczany do najlepszych żołnierzy konnych w Kozakach. Niestety ulepszenie bardzo dużo kosztują. Mamelucy są bardzo dobrzy na 30pt z artylerią oraz na 0pt jako wsparcie piechoty, a także do ataków na odsłonięte flanki przeciwnika i niszczenia jego gospodarki.
Beduin- strzelający jeździec na wielbłądzie. Bardzo skuteczny, jednak tylko na 20pt bez ataszatu dyplomatycznego i armat, gdyż jego rekrutacja bardzo długo trwa.
Oficer- wyższy rangą żołnierz, który dowodzi na polu bitwy prowadzoną przez siebie formacją wojskową. Potrzebuje regularnej zapłaty. Przy braku złota oddział jest rozwiązywany, ale oficer nadal może walczyć.
Dobosz- żołnierz, którego jedyne zadanie na polu bitwy to zagrzewanie do walki i utrzymywanie wysokiego morale w swojej formacji wojskowej.Ponadto ma największy zasięg widzenia i stosuje się go do odkrywania mapy na początku gry.
Mułła- duchowny islamski, który leczy rannych żołnierzy na polu bitwy. Jest najsłabszą jednostką tego typu w grze.
line

Logowanie

Kto przegląda

W tej chwili stronę przegląda 0 użytkowników i 1 gość.